Wednesday, October 13, 2010

Erti k@waN

Salam ukhuwah pada semua follower blogger..
first post yg aku minat nak karang adalah friendship(kapal kawan) sbb tue dikira penting dlm idop kita selain famly..

Dalam idup kita klu xdak kwan mesti cam bodo...jdi klo xdak kwan "kita" mesti ada something wrong punya ur,pandai2 lur hampa ubah sikap mudahan2 org terima hampa....
@ku klu member buat baek kat aku 10, dkat member aku 100 kali ganda aku bleyh buat baek...tp ingat la buat baek berpada,jahat jgan sekali sbb apa sekali anda genius anda tentukan jwapan nya...har3

Suck ur klo "kwan mkn kwan" sbb dlm idup aku penah trjadi smpai skrng aku x leyh lupa...klu trp.k kisah lama rasa ja nak belasah org yg "ke-3"lam dunia neh ada mcm2 org,pandai2 la caqek mana kwan yg berguna ngan x berguna...klu ikot pepatah org tua2...berkwan biar 10000000000*,tambah g kuasa bapa pon,bercinta biar 1 harharhar...aku punya stail x leh tngok member moody aku suka yg rilez2 ja haharhar...jdi apa guna yg kita panggei "MEMBER","KAWAN,ha nie bila susah senang sntiasa berdiri,duduk,meniarap,ngesot tepi,belakang,depan kita...that we call friendship(kapal kwan)har3...



Neh la member yg melawak x kira masa walau pon dimana berada lam bilek ayaq ka,lam jamban ka harharhar



k@WaN aKu dAAA..

No comments:

Post a Comment