Tuesday, November 23, 2010

~~Event Last Sem (part1)~~



Line tenet aku suka buat hal arhhh geram gila...hurmm baru skunk bleyh nak udate blog...buka fb bleyh la plak...Saat aku tunggu serta seluruh student sem5,Last paper 11 ari bulan hurmmm abeh paper ja aku rasa lega gila2,org gila x mcm aku mmg gila ur har3...x mau chita apa aku buat,malu2 har3...Last paper mlm tue aku nak kena ikowt event mentor aku buat.Hurmm boleyh la best la jugak, bleyh lupa kan soklan2 exam yg da jwab merapu har3...

jejelan x kena bayar duet mesti la best...har3

Yg dari kanan tue lect kami selaku kapla lam event...Dya yg buat proposal tuk last sem projek mentor hu3...kredit 4 Sir Ramlan...Yg sebelah dya tue wife dya Miss Marina...

Time neh da sampai kat Kptm K.L kami disambut pihak KPTM KL dengan baek la jugak...har3
dpat la buah tngan cket dari lepa uke la la tue,dari x dpt apa2...har3

woaaa smart betoi bas kita kat belakang tue har3...
sory geng hampa g smart har3...


wuih kiah udah2 la tue sejuk nasek tuh har3....


 
control2 awek kptm lalu...dak kolej aku suma smart...


"pasnie kita nak p mana plak??" kata syed yg xcited...hu3


Lunch time...
mkan smpai kenyang na...hu3
tu dia aih pantang nmpak camera aih har3...

Gay...x da aih member aku suma normal daaa...har3

suma kata uuuu uhh!! har3


remy xcited gila ntah psai pa?? aku pon x tau...nak p toilet kowt...har3







aku ingat nak potostet menda neh tp x leyh sbb diorang jaga...har3

pantang nmpak camera biji mata x laqi...har3

Usha awek MMU....har3

Berakhir kami kat MMU...wuhuuu tunggu noh part2 plak...

Timas yg terlibat...sapa yg x suka pic dya lam neh Im aku noh...hu3

No comments:

Post a Comment